Dead Space 2 – jeg skremt til “døde”!

At jeg er lettskremt skal jeg ikke si, men det finnes spill og filmer som har en tendens til å få meg skremt. I det siste har jeg spilt Dead Space 2 og kan ærlig innrømme at hodeavstøpningen i taket bare blir større og større. Med intens lyd, mørke ganger og skrekkelige monstre som plutselig popper opp foran deg har fått meg skremt såpass mange ganger at jeg ikke har telling lengre. Hjertet har nesten stoppet helt opp. Er sikker på at pulsen hadde fått hvilken som helst paramedic til å betvile om jeg virkelig var med mine fulle fem. Det er nesten så jeg kvier meg for å bevege meg fremover i spillet, for du vet ikke om det skjuler seg et utyske rundt neste sving og som helst vil spidde deg til døde, mens blodet spruter til alle kanter.

Dead Space 2 er et unik spill og jeg elsker det. Det har alt hva jeg søker i spill. Det er skremmende, får adrenalinet til å hoppe, spillet har masse action og en god historie. Ergo et spill som jeg uten tvil vil anbefale alle dere andre som “liker” å bli skremt til “døde”…

Har du spilt noen “skremmende” spill i det siste og er det spill du husker som virkelig fikk deg til å hoppe himmelhøyt?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top