Jenter på LAN – jentekonkurranser!

Jeg er en person som digger å arrangere dataparty eller LAN som det så fint heter. Jeg har gjort det nå i mange år og det sammen med resten av gjengen i Wonderland Events som jeg selv er leder for. LAN-et vårt heter BondeLAN -> www.bondelan.no og i år har utrolig mange jenter meldt seg på. Dette er kongebra og jeg liker å se at så mange jenter er hypp på LAN.

I crewet vårt har vi jenter som er med og de har fått i oppgave å lage konkurranser til kommende BondeLAN som går av stabelen 24. til 27. februar. Jeg har også utrolig mange kontakter i inn- og utland og har brukt mye tid på å skaffe premier til LAN-et. Det vil si, til jentekonkurransen har jeg skaffet premier fra Bik Bok, Bjørklund, Glitter, Vero Moda, H&M, Cubus, Gina Tricot, Estethiq samt at jeg venter på svar fra en rekke andre store og små kjeder. Disse premiene skal blant annet brukes på jentekonkurransene.

Selv om crewets jenter har fått i oppgave til å lage konkurranser, så lurer jeg på om dere andre jenter her på blogg.no har noen ideer på konkurranser som vi kan kjøre på BondeLAN. Det hadde vært veldig moro med input fra dere.

Hva med deg, drar du på dataparty når det passer seg eller er ikke slikt noe for deg? 

PS! Her er en låt jeg har fått på hjernen -> http://www.youtube.com/watch?v=7nLrWMOxtUA -> Erik & Kriss med Lighter!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top