STOR gitarkake!

Ann Helen er min kjæreste samboer og er utrolig flink til å lage kaker. Like før jul i fjor fikk hun et oppdrag av en som gjerne ville ha seg en gitarkake og so be it. Hun tok utfordringen på strak arm og lagde denne kaken som dere ser nedenfor. Strengene er av lakrissnorer og resten av detaljene er lagd av marsmallowfontdant.

Kaken ble som vanlig en lekkerbisken og siklet stod fra de som fikk et blikk av den for å si det slik. Lengden på kaken passerte nesten 1 meter og ca. 50cm bred. Med andre ord, det ble en stor kake…

Om du hadde fått ditt ønske oppfylt angående kake til bursdagen, hvilke kake hadde du da ønsket deg? Selv har jeg ønsket meg mange spesielle kaker og blant annet fått Svampebob Firkant og en skikkelig “damerumpe-kake” og skal legge opp en blogg med disse kakene etter hvert!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “STOR gitarkake!

  1. Herregud så stilig. Ja det skal jeg si, samboeren din
    er en kunstner !
    Utrolig flott 🙂
    PS : God idè det der med “Dame-rumpe”-kake, en sånn vil jeg ha, hehe 🙂

  2. Takk for flotte kommentarer folkens 🙂 Kakene til samboeren min er utrolig flotte og jeg skal presentere flere etter hver i bloggen min så får dere se hennes egenskaper 🙂
    Lefdal har også mange gode tilbud, så tut og kjør Veronica 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top