Legetur og moderne duppeditter…

Er det noe jeg liker veldig godt så er det uten tvil vitser og gode historier. Å få en god latter er noe jeg setter stor pris på. Latter forlenger jo livet er det noe som heter og med den troen så ler jeg godt til tider og her er noen historier jeg håper du kanskje vil le av også;

En mann skulle til legen med tennisalbuen sin, men da han kom til legekontoret så var det bare en maskin som sto der istedenfor legen.

Det hang en lapp ved siden av et rør i maskinen hvor det sto: “legg urinprøven her”. Mannen gjorde som det…… sto og etter ei stund kom det en lapp ut der det stod “du har tennisalbue, gå hjem og hvil armen i 14 dager.”

Mannen synest at det var litt drøyt det at en maskin gjorde en like god jobb som en vanlig doktor, så han tenkte han skulle sette den på prøve. Han gikk derfor hjem og putta litt sæd, urin fra katten, dattera og kona på ei flaske og gikk til legekontoret og helte dette på røret.

Etter en liten stund kom lappen ut der det stod: “Katta har løpetid, dattera er gravid, kona har mensen og du må slutte å onanere…. du skulle jo holde armen i ro i 14 dager.”

 

Og her er en annen historie;

 

Ei høne og en hest lekte på et jorde, og plutselig falt hesten nedi et gjørmehull og kom seg ikke opp.

Skynd deg til bonden og få hjelp!!, skrek hesten til høna.

Høna fór av gårde, men bonden var ikke å finne.

Høna hoppet like godt innibondens…… Mercedes, kjørte i full fart ut på jordet,

…og fikk slept hesten opp av gjørma. Neste dag lekte de på samme stedet,

og denne gangen var det høna som var så uheldig å ramle ned i gjørmehullet.

Også høna ropte og bar seg at nå fikk nå hesten se å skynde seg til bonden etter hjelp.

Men hesten bare stilte bakbena på fast grunn på hver side av hullet og sa:

Ta tak i utstyret mitt og dra deg opp etter det, så er du reddet..

Høna så gjorde, og kom seg i sikkerhet.

MORALEN ER : Er du utstyrt som en hest, trenger du ikke Mercedes for å skaffe deg høne…..:):)

 

… og en til:

 

I en undersøkelse ble 3 kvinner spurt om hvordan de ville reagere dersom de strandet på ei øde øy med 100 kåte mannfolk. Hun fra Sørlandet ville be til Gud om redning, hun fra Østlandet ville søke tilflukt hos den sterkeste og håpe på at han kunne beskytte henne mot de andre. Dama fra Trøndelag stilte seg litt undrende til spørsmålet og svarte: -Æ forstår på en måte spørsmålet, men ka e problemet ??

 

Lo godt av disse historiene jeg – hva med deg?
Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Legetur og moderne duppeditter…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top