Spør Bernt og han svarer!

Jeg er en person som lever og ånder for at de personer som fortsatt er kritiske til spilling, skal få et mer åpnere sinn. I den grad det går an, så mener jeg at alle barn/unge skal ha rett/lov til å spill om det er på PC-en eller konsollen. For i dag er spilling en viktig del av oppveksten og i den forbindelse så kommer jeg til å fortsette mitt korstog her.

Som kanskje noen av dere har fått med dere, så har jeg fått min egen brevkasse og da på www.grplay.no. Målet med denne brevkassen er å hjelpe Norges befolkning når det kommer til spill og spesielt myntet på foreldre som gjerne vil vite hvilke spill de skal kjøpe til sine barn eller hvilken konsoll som passer de best, samt få svar på problemer rundt spill m.m. Foreløpig har det ikke blitt så mange spørsmål, men håper det tar seg opp for er det noe jeg liker så er det det å hjelpe.

Så er det noe dere lurer på innen spillverden, så er dere hjertelig velkommen til å kontakte meg!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top