Super Mario Kake!

Mange har vel fått med seg at jeg jobber innen spillindustrien og for Gamereactor.no. Jeg har lang fartstid i faget og er veldig aktiv når det kommer til å arrangere diverse events m.m. I tillegg har jeg fire barn sammen med madammen. Når det er bursdag, så får barna ønske seg kaker og madammen lager kakene fra start til slutt. Det vil at bunn og alt som er på kaken har hun lagd selv. Min sønn på fem år er utrolig glad i Super Mario og elsker blant annet New Super Mario Wii/DS og Super Mario Galaxy 1 og 2. Så hva var vel mer naturlig enn å ønske seg en Super Mario kake til bursdagen sin.

Nedenfor ser dere kaken slik den ble og etter bursdagen, var det lite kake igjen. Kaken ble nydelig både i utseende og ikke minst smak. Så madammen min er unik på mange måter og utrolig flink til å designe kaker!

På din bursdag, bruker du å få kake og er det spesialdesignede kaker du bruker å få/kjøpe?

Hva synes dere?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

6 thoughts on “Super Mario Kake!

  1. Hei! Du må hilse dama di å si at hun så absolutt burde lage en kakeblogg! Disse kakene var jo helt…eh,jeg har ikke ord for det engang!!

  2. Jannicke: Ikke umulig det vet du, men foreløpig skulle jeg visst få lov til å presentere kakene via bloggen min 😉
    A.A.A.: Jepp, hun bruker en god del tid på kakene og hun er en perfeksjonist for å si det slik.
    Ada Gundersen: Faktisk får hun kakebestillinger titt og ofte og bare i mars har hun mottatt tre kakebestillinger 😉
    Ser dere nedover bloggen min, finner dere flere kaker hun har lagd 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top