Jeg er A-kurs trener…

I helgen har jeg ryddet en i kjelleren og skal si at man tar vare på mye rart. Har jo ikke hjerte til å kaste noe selv om jeg i grunnen burde ha gjort det, for kjelleren og loftet fylles stadig opp av ting og tang som sikkert kunne ha vært kastet, men som man tror er kjekt å ha.

I en plastpose fant jeg en haug med skolebøker fra da jeg gikk på videregående og midt i blant skolebøkene fant jeg søren meg A-kurset mitt. Gjett om det ble mimring og jeg ble sittende en stund å se i A-kurs bøkene mine. Herlig å tenke på at jeg fikk en 5-er på dette kurset og at jeg faktisk er en A-kurs trener. Hadde helt glemt dette og nå skal jeg oppfriske mine kunnskaper og se om det er noe jeg kan bruke i det virkelige livet.

I en annen plastpose fant jeg søren meg også vekterkurset mitt som jeg tok da jeg var i militæret. Med dette kurset kan jeg søren meg også bli vekter om jeg har lyst. Selvfølgelig må jeg oppfriske dette også om jeg ønsker det…

Det er moro å rydde inne mellom, man finner ting man tidligere har gjemt og glemt. Hva med deg – har du tatt vare på mye rart eller er du en som kaster ting etter hvert?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Jeg er A-kurs trener…

  1. Tusen takk for det! ^^ Gaven er kjempe søt også, så hun har laget det helt selv! 🙂 <3. Jeg fikk en kopp som hun har malet på og nede i koppen var det et smykke som hun har laget med fine bæler i forskjellige farger! 🙂 <3 <3

  2. Rydder til stadighet på i boder og på loft. Ivår hadde vi en container hvor vi kastet mye. Og loftet var så ryddig og oversiktlig, men tror du ikke det er fyllt opp igjen??? Helt utrolig hva man samler på.
    Det er vel det at man hiver det inni en bod uten å kaste det med en gang. Men noen minner er kjekt å ha:)
    Ønsker deg en fin dag.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top