Facebook og andre sosiale medier!

Selv ble jeg introdusert for Facebook den dagen det sosiale mediet ble åpnet for allmennheten. Jeg er selv en aktiv bruker og digger Facebook og det mediet har å by på. Selv har jeg mange venner på min profil og liker det veldig godt. Artig å treffe nye mennesker og vite hvordan livet deres er.

Av andre sosiale medier har jeg vært på Skybyen, Biip og en gang på Nettby, men skal jeg være helt ærlig, så synes jeg faktisk at Facebook er den beste av disse med tanke på de muligheter som ligger til rette samt at det er for mange juksere og troll på f.eks. Skybyen. Man vet jo aldri om den personen man skriver med er den rette og det liker jeg ikke. Falske brukere florerer på slike sosiale medier med falske profiler og bilder.

Gamereactor er også en form for et sosialt medie. For på nettsiden vår kan man lage seg sitt EGET KTYPINN hvor man kan presentere seg selv med tekst og bilder, sende PM-er til hverandre, skrive i gjestebøkene, skrive blogger og egne omtaler av spill. Følge hverandres livefeed, lage grupper og tilbringe tid på et godt forum. Man lager rett og slett sitt eget krypinn så personlig som mulig. Dette gjør at jeg også liker meg svært godt inne på www.gamereactor.no Om du ikke liker å spille så mye, så er det ikke noe i veien å lage deg ditt krypinn der for så f.eks. skrive blogger m.m. Kan garantere mange lesere der og selv har jeg bortimot 100 000 lesere av bloggen min av opp i mot 200 000 unike brukere i måneden og gjør spillnettsiden til en av de største i Norge.

Selvsagt liker jeg også blogg.no og har fått en del venner her noe jeg også liker veldig godt. Det er moro å se hvordan dere har det i deres hverdag.

Hvordan er det med deg? Er du inne på andre sosiale medier enn blogg.no og hvilken liker du best?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Facebook og andre sosiale medier!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top