Herlige tider!

Jeg må ærlig innrømme at det inn i mellom kan føles ut som julaften og i dag ble det en slik dag. For i dag fikk jeg to ting som jeg satte stor pris på. Den ene tingen er noe jeg skal teste ut og den andre tingen er meget godt lesestoff. Begge disse tingene kommer jeg til å bruke mange timer på tenker jeg.

Den første tingen er en gullbelagt Joystick fra Speed Link med 25 klassiske Amiga-spill og 25. klassiske Commodore 64- spill. Blant Amiga-spillene finner jeg Pinball Dream (min favoritt), Paperboy, Arkanoid, A-320 Airbus, Beneath a Steel Sky, Bomb Jack, Defender of the Crown, Goal, It Came from the Desert og en haug med andre kjente og mindre kjente spill. Når det gjelder spill til Commodore så kan jeg spille, Airwolf, Ghosts’n’Goblins, Mighty Bomb Jack, Turrican, Uridium samt en rekke andre spill.

Jeg er i syvende himmel for øyeblikket og gleder meg som et lite barn til i kveld når jeg får prøvd spillene. Det skal bli moro og tror nok det blir en god del mimring der ja.

Den andre tingen er Gamereactor-magasinet og jeg gleder meg stort til å lese det. Jeg vet at det inneholder en rekke fete artikler, omtaler og nyheter fra spillverden. Vil nok bruke en god stund på å lese det. Tidligere var jeg faktisk med å lage bladet og mange tekster i det var mine. I dag er jeg annonseselger for bladet (samt www.gamereactor.no) og det er i grunnen bra det også. Ellers skriver jeg mange blogger der og har bortimot 100 000 lesere av bloggen min der noe jeg er liker veldig godt.

Hva med deg? Har du noen spill du kan mimre over og som er store i ditt gaminghjerte?   

Ser det stilig ut?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Herlige tider!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top