Jeg, for positiv?

Snakket med en kompis på msn i dag og da fikk jeg høre at jeg var en utrolig til person som var så positiv selv om jeg hadde en dårlig dag eller var syk som en hund. Slik han skrev som kommentar i bloggen min jeg skrev tidligere på www.gamereactor.no “Skal da vel klage!!! Her skal det da selvsagt jamres av full hals, er jeg syk skal faen hakke meg ingen andre i huset ha det bedre enn meg. Om jeg så må jamre på meg tarmslyng”

Selv er jeg vel kanskje litt for positiv i følge andre, men det er slik jeg er. Om det er hardt, prøver jeg å se de små positive gledene i livet. Sikker på at jeg er og blir sånn til den dagen jeg stuper i grava. For meg er det viktig å være positiv og prøve å få de i rundt meg med på det samme. Tenke positivt er noe som er lurt og selv om det står på som verst, for før eller siden så må man opp av gropa og ut i lyset.

Er du positiv til alt eller er du mer “realistisk” når ting går på tverke for da skal det høres? Selv befinner jeg meg nok nærmere ytterkanten av den grønne pile enn den røde og er nok veldig positiv anlagt!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Jeg, for positiv?

  1. sv; yeah, i know! haha, jeg liker å være negativ i blant jeg 🙂 hm… elsker å game, men gjør det sjelden, og jeg er ikke helt sånn cod og wow gamer as. Digger mote, derfor bloggen, osv osv. Synger, danset, var skuespiller og er personlig shopper 🙂 why?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top