Humorbilder som får opp latterbrølet!

Selv elsker jeg humor og ler av mye rart for å si det slik. Madammen er også slik og sammen samler vi på bilder som vi igjen viser til hverandre. Her er noen som jeg håper dere liker…

Kjenner smerten der ja!!!

Latter forlenger livet og det håper jeg det nå gjør 🙂

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Humorbilder som får opp latterbrølet!

  1. Haha.. Morsomt… Forresten, så glemte jeg å takke deg for tipset ang hitmanpro. Fungerte som en drøm! Takk skal du ha. Redda dagen 🙂

  2. Takk for kommentarer folkens 🙂
    … og veldig moro at Hitmanpro fungerte for det fagmannen 🙂 Jeg fikser PC-er for folk i området og spesielt er det en del som kommer og som har fått virus og da prøver jeg først Hitmanpro før det blir formatering 😉 Godt å kunne hjelpe 🙂

  3. Snublet tilfeldigvis over denne bloggen. Masse morsomme bilder, men det beste er det med han mannen og kona hans som står ved siden av hu nakne dama på promenaden. Haha, er ikke mye som slår kombinasjonen; mildt latterkick/bli småkåt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top