Hahahaha – er det mulig?!

Som dere for lengst har fått med dere så liker jeg humor og det må til for å krydre hverdagen, så her kommer en skokk med vitser igjen…

Helt siden jul har jeg lagt om kosten… Jeg har f.eks lagt kjøttkakene til høyre i steden for til venstre for potetene og sausen.. Min daglige ettermiddagskake har jeg lagt både til høyre, venstre, nede og oppe isteden for på midten av tallerken… Ikke ett gram har jeg gått ned… Så det å legge om kosten er bare noe tull…. så vet dere det folkens…

…folk sier at Nordmenn er god på ski fordi de er født med ski på beina… Jeg er født naken………. så da regner jeg med at jeg er god i senga… – (ligger noe i det med fire barn eller…)

Finnmarkingen læste i avisa om en kar som hadde blidd slått i hjel av kjærringa med ei gryta , å tenkte : Førr en syk værden vi leve i ! Ka i faen hadde han på kjøkkene å gjøre?

Jentene var til overhøring i kirken. Presten spør den første:”Har du hatt fysisk kontakt med en penis?” Hun hadde tatt på en med fingertuppen, og måtte stikke tuppen i hellig vann. Den neste hadde klådd på en, og hele handa måtte dyppes i hellig vann.Da begynte ei jente og trenge seg frem i køen. Presten lurte på hvorfor? Hun sa: “Skal jeg gurgle det vannet,skal jeg gjøre det før Heidi vasker rompa

Blondinen sitter på sjefens kontor.”Jeg forstår ikke dette brevet”,sier blondinen. “Det er fordi hjernen din sitter mellom bena”,sier sjefen. Dagen etterpå melder blondinen seg syk med hjerneblødning som årsak…

Om med den siste vitsen, så passer det godt med bildet nedenfor eller hva?

…og skal ærlig innrømme at jeg ikke har noe imot blondiners viten noe som faktisk kan være særs bra…! 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Hahahaha – er det mulig?!

  1. “Finnmarkingen læste i avisa om en kar som hadde blidd slått i hjel av kjærringa med ei gryta , å tenkte : Førr en syk værden vi leve i ! Ka i faen hadde han på kjøkkene å gjøre?”
    Hahaha, This One is off the Hoook! + den med blondinen.

  2. sv: Off, ja. Det er trist når det er sånn. Man er hjelpesløs. Jeg hater mobbing, det er så utrolig unødvendig.
    Hehe takk for det. Jeg synes bloggen din er bra jeg! Morsomme vitser!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top