Snodige tall som dukker opp!

Det er utrolig til snodige tall man inn i mellom legger merke til. Vet ikke hvor mange ganger dette har skjedd, men i dag skjedde det igjen og det med ren og skjer tilfeldighet. Som vanlig er jeg inne på Gamereactors sine nettsider titt og ofte i løpet av en dag og nå tenkte jeg skulle innom en liten tur igjen før jeg dro ut en tur for å kappe ved.

Blikket mitt flagret over skjermen og med ett så havnet det bort på Facebook-profilen vår og hvor jeg kan se hvor mange personer som liker gruppa vår. Akkurat nå er det faktisk 5555 personer som liker Facebook-gruppa vår og nok en gang opplever jeg at snodige tall fanger mitt blitt.

Dette har også skjedd utrolig mange ganger når jeg har kjørt bil. For selv om du ikke til vanlig ser på hvor langt bilen har gått, så hender det man gløtter litt på turtelleren. Flere ganger av ren tilfeldighet har jeg sett at triptelleren har passert runde tall og det siste nå oppdaget jeg at bilen passerte 215000 km.

Har du opplevd lignende hvor du bare har gløttet på f.eks. turtelleren og den har visst et rundt tall? Det er i alle fall snodig hvordan man fanger opp slike “runde tall “!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Snodige tall som dukker opp!

  1. oppleve ofte snodige ting me tall. ikke nødvendigvis runde tall. men f.eks. en gang e kikka på klokka så va den 17.39. neste gang e kikka va den akkurat 18.39….å e trur jammen neste gang e kikka på klokka så va den 19.39…creepy

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top