Jeg har tabbet meg skikkelig ut!

…eller ikke! For i kveld på Facebookprofilen min skrev jeg følgende; Endelig noe som passet for meg -> Jeg skal ta 1 situps for hver enkelt som liker eller kommenterer denne statusen og Ann Helen skal være mitt vitne 😛 Med det vil jeg ønske alle sammen en riktig god helg 🙂

Etter denne statusoppdateringen min på Facebook, har jeg hittil fått 502 kommentarer og 118 “LIKER”. Så det vil si at det blir en god del situps i løpet av helgen. Har i kveld tatt 200 situps og har noen igjen for å si det slik. Selvsagt var det noen som kommenterte flere ganger og jeg har også regnet med mine kommentarer. Trøsten er at jeg blir i form og kanskje får jeg en “sexy” muskelmage til sommeren. For etter å ha bygget opp magemusklene, er det bare å fortsette med denne treningen.

Til uka tenkte jeg skulle skrive det sammen, men da blir det pushups…

 

Har dere gjort noe lignende før og hvor dere kanskje har måtte bitt i det sure eplet?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

10 thoughts on “Jeg har tabbet meg skikkelig ut!

  1. Hehe – fin trening da Teamengan og formen blir bare bedre og bedre.
    Har hittil i dag tatt 100 situps og har ca. 300 igjen, så blir nok noen situps til ja 🙂
    Takk for kommentarer folkens 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top