Et spill jeg gleder meg sinnsykt til!

Er det et spill jeg gleder meg som et lite barn til så er det uten tvil Battlefield 3. Har spilt Battlefield siden 1942 ble lansert og har siden da vært en stor fan av spillserien. Vet ikke hvor mange timer jeg har med denne serien, men det er mange. I tillegg har jeg vært inne på topplistene hvor jeg blant annet har ligget blant de 50 beste i verden av flere hundre tusener spillere i Battlefield 2142 med sniperriflene i spillet.

I løpet av året kommer altså Battlefield 3 og med kontakt i spillutvikleren DICE vet jeg at jeg kommer til å få en del betanøkler når den tid kommer.

Gleder du deg til dette spillet og er det spill du ser frem til som lanseres i år?

Nedenfor ser dere en teasertrailer av spillet. Den 1. mars kommer en gameplaytrailer og jeg gleder meg stort til å se hvordan det ser ut…

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top