Jeg elsker å massere!

Er det noe jeg liker veldig godt så er det å massere madammen. Jeg kan sitte på timesvis å massere og spesielt om jeg f.eks. ser på film, så er det ekstra herlig å massere. Ikke blir bare den jeg masserer avslappet, men selv så blir jeg meget avbalansert og slapper veldig godt av under masseringen. Det er en fin medisin for oss begge to, både den som masserer og den som blir massert. Spesielt å massere føtter, legger, lår og rygg er noe jeg liker veldig godt og kan bruke lang tid på disse kroppsområdene. Selvsagt bruker jeg om nødvendig massasjeoljer for å få en fin friksjon når jeg masserer. Passer alltid på å ha varme hender før jeg masserer og etter hvert så kjenner jeg at blodsirkulasjonen i kroppen til den jeg masserer kommer skikkelig i gang og stedet jeg masserer blir godt og varmt.  

Hva med deg? Liker du å massere eller å bli massert?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Jeg elsker å massere!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top