Jiiiiiippppppiiii! Jeg har fått backstagepass på en Avenged Sevenfold-konsert!

Ikke til å tro, men takket være at jeg har mange kontakter innad i musikkindustrien, har jeg fått backstagepass til en konsert med Avenged Sevenfold og gleder meg som et lite barn til det. Faktisk får jeg mange slike tilbud i løpet av et år, men med at jeg bor på Snåsa er det dessverre litt vanskelig å dra til disse og det er synd. Men nå skal jeg søren meg prøve å komme meg på Avenged Sevenfold og spesielt når jeg også får sjansen til å møte denne sprøe gjengen med den dødsråe musikken 😛

Er det noen av dere andre som får backstagepass på konserter?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Jiiiiiippppppiiii! Jeg har fått backstagepass på en Avenged Sevenfold-konsert!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top