Jeg må kryyype til korset!

Jepp, må nok det ja. Etter en lang og hard vinter må jeg nå krype til korset som mann. For i det siste har mine hender blitt veldig tørre og dette har medført til at jeg har fått “hakkmeis” som det heter her jeg bor. Det vil si at hendene blir så tørre at de i verste fall sprekker og det blir sår. Så nå må jeg krype til korset som en annen feminin fjott og smøre inn hendene mine med fuktighetskrem. Problemet er at det finnes tusenvis å velge i mellom og selv har jeg nå brukt Spenol som er nøytral og som fungerer til en viss grad.

Med at det er så mange jenter her på blogg.no så lurer jeg på om dere har noen gode råd til en rådvill mann som lurer på hva han skal smøre inn sine hender med for å få de til å bli myke og gode igjen. Husk, hendene brukes flittig til massering og da må de bli gode og myke…

Smører dere inn hendene nå om vinteren for å unngå at de blir overtørre (hakkmeis) og hva bruker dere?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Jeg må kryyype til korset!

  1. Kjæresten min har akkurat det samme problemet som deg. Han har også blitt så tørr at det blir sår. Så jeg kjøpte en krem som fåes kjøpt på de fleste apoteker. Den heter: Eucerin Dry Skin. Jeg vil anbefale deg å smøre inn ett trykt lag også tar du på deg gummi hansker så får kremen trekt seg ordentlig inn(de første dagene) . Du må bruke hansker ute…og kanskje bytt håndsåpe for kan komme av det og:) smør deg etter du har vasket hendene.
    https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=476504&c=1061&g=false&ref=search

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top