Super Mario Kake!

Det er en stund siden jeg presenterte denne kaken og med mange, mange nye lesere, tenkte jeg at kanskje denne kaken ville fange din oppmerksomhet. For madammen er unik til å lage kaker og med at vi kalles for “The gaming family” så kan vi vel si at denne kaken passet perfekt som bursdagskake eller hva?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

13 thoughts on “Super Mario Kake!

  1. Har du lyst på en gratis iPhone 4?
    Stikk innom her da vell.. http://bit.ly/hbobs2
    Hver dag vinner 10 brukere, og du som blogger har stor mulighet for å vinne.
    Alt du trenger å gjøre er å skrive inn telefonnummeret ditt i boksen også aktivere via facebook.
    Alt er 100% gratis.

  2. Sv: Ja, er glad den fungerte. Er fortsatt ikke 100% fornøyd med noen hårkurer jeg har prøvd, men får vel bare fortsette og lete. Og JA, jeg ønsker meg en betanøkkel, hehe. Jeg har ikke så bra pc å spille på da, men fungerer wow så fungerer sikkert battlefield også:) Ønsker deg også en fin kveld. Og forresten, hvordan funker egentlig slike betanøkler? Må jeg innstallere spillet, eller får jeg en kode fra nettet som jeg laster det ned på? Må jeg innstallere, downloade?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top