Dragon Age II – gleder meg stort!

Det å være spillskribent for en rekke medier er moro og spielt med tanke på hvilke godbiter som til tider dukker opp. Så dagen i dag er tilnærmet julaften for mange gamere som hadde opplevd dette som jeg gjør nå med tanke på at det fortsatt er tre dager til før spillet kommer for salg. For med den snille postmannen kom spillet Dragon Age II, som lanseres 10 mars til PC, PS3 og Xbox 360 og i dag var jeg så heldig å motta spillet. Gleder meg til å se hva dette spillet gir av underholdning, for det første spillet var kongebra. Jeg liker veldig godt RPG-spill og BioWare som blant annet har utviklet dette spillet er konger når det kommer til denne sjangeren.

Her er mer informasjon om Dragon Age II:
Du er en av de få som unnslapp ødeleggelsen av hjembyen din. Nå må du kjempe for å overleve i en verden i stadig forandring, du må skaffe deg mektige allierte og samle deg en formue for å sette spor etter deg i historien.

* Dette er fortellingen om hvordan verden forandret seg for alltid. Legenden om hvordan du kom til makten begynner nå.

* Kast deg ut i et helt nytt eventyr som foregår gjennom et helt tiår og formes rundt alle avgjørelsene du tar.
 
* Kom til makten, fra du er en fattig flyktning til du står igjen som landets høye beskytter.

* Tenk som en general, og kjemp som en spartaner, med dynamiske nye kampteknikker som plasserer deg midt i kampene, om du er trollmann, rogue eller kriger.

* Gå dypere inn i Dragon Age-universet med en helt ny filmatisk opplevelse som tar tak i deg fra begynnelsen og aldri slipper taket.  

 

Er du stor fan av RPG-spill og som liker massive kamper med rustninger, så bør du definitivt sjekke ut dette spillet nærmere. Jeg anbefaler deg i alle fall det!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top