For et monster…!

Okei da, jeg er ikke redd for disse krypdyrene og faktisk så synes jeg disse bør finnes i hvert eneste hjem for å ta seg av andre små krypdyr som finnes i huset. Selvsagt skal det ikke være mange av disse, men noen få som kan få fritt spillerom til å holde huset reint for små “skadelig2 og irriterende krypdyr.

Hva synes du om denne? Er det noe du ville hatt i huset eller er du den første til å finne flusmekken for å mose krypdyret?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “For et monster…!

  1. Hehe, edderkopper gjør ingenting. Vi fant en på badet som var 9cm lang fra forbein til bakbein. Den kjøpte vi terrarie til 😛 Ang. spilling. Jeg spiller ikke stort, men samboeren min elsker det meste av spill på data, ps3, x-box, wii… you name it!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top