Gratulerer med dagen til alle jenter og damer!

Jepp, i dag er det kvinnedagen og det betyr at vi mannfolk skal gjøre hva vi kan for å stille opp for våre kjære. Selv har jeg som plan å gi madammen min en skikkelig massering til kvelden i tillegg til å stille opp med det hun måtte ønske. Om man er en tøffel eller ikke, så mener jeg det er viktig for oss mannfolk og bevise ovenfor jentene og damene at vi setter pris på dem.

Gratulerer så mye til dere alle og måtte det bli en fin og innholdsrik dag!

Så til dere mannfolk, gi dette der til deres kjære i dag!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Gratulerer med dagen til alle jenter og damer!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top