Prøv Nintendo 3DS før alle andre – konkurranse!

Er du en av de som venter med stor spenning på den nye 3DS fra Nintendo som lanseres den 16. mars? Jeg gleder meg stort til dette lille vidunderet og å se hvordan den funker i forhold til de andre versjonene av denne meget populære spillkonsollen. DS-en er en av de beste håndholdte spillkonsollene som finnes i dag og selv har jeg hatt alle sammen som har blitt lansert på markedet. Nå er det som sagt ikke lenge til 3DS kommer og er spent på hvordan den er og ikke minst hvordan spillene blir seende ut.

Om du ønsker å være blant de første til å teste ut 3DS, bør du delta i denne fete konkurransen som nå kjøre på Gamereactor. Her kan du være blant de aller første i Norge til å teste maskinen samt spille noen spill som lanseres. Alt du skal gjøre er å klikke deg inn på linken nedenfor og du er med i trekningen som en av de første – Lykke til!

http://www.gamereactor.no/nyheter/123823/Pr%F8v+Nintendo+3DS+f%F8r+alle+andre/

Har du prøvd Nintendo DS før?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Prøv Nintendo 3DS før alle andre – konkurranse!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top