Hot og Not!?

Overskriften stemmer ikke helt med det jeg tenker på, men et spill jeg synes er veldig hot, nemlig racingspillet Need For Speed: Hot Pursuit. Spillet er utviklet av Criterion Studios som tidligere har lagd den meget populære Burnout-serien og som har fått enormt gode kritikker. Med seg på laget hadde Criterion Studios DICE som er veldig kjent for sine Battlefield-spill. DICE på sin side har lagd omgivelsene i spillet og sammen utviklet de et racingspill som satte nye grenser for hva kunne oppleve i racingverden.

Need For Speed: Hot Pursuit er ikke noen simulator-spill, men er renspikka arcadespill med mye fart og action. En annen ting som er veldig positivt med spillet er autolog-en som stiller deg opp i mot dine venner som har spillet. Med autolog kan dere konkurrere om hvem som kjører best og om dere ønsker, kan kjøre mot hverandre.

Stort område, fet grafikk og heftig bilkjøring hvor du kan velge å spille enten “råkjører” eller politi. Bilene du kjører er meget heftige sådan og strekker seg fra kjente bilmerker som Lamborgini, Ferrari, Porsche samt andre lukseriøse merker. Jeg har nå kjørt en del timer og jeg elsker spillet. Nå vil jeg anbefale deg dette spillet om du digger arcadebilspill, for dette vil du digge fra første sekund.

Om du vil vite mer om spillet, så finner du mer info om det her; http://www.gamereactor.no/spill/9197/Need+for+Speed%3A+Hot+Pursuit/

Hvilke spill liker du?

 

 

Her er noen skjermbilder fra spillet:


 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Hot og Not!?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top