Min lille kjære venn. Jeg skjønner deg godt, men…!

Så sant, så sant og kjære lille venn, det er ikke enkelt å være deg noen ganger og skjønner deg godt.

Jeg Penisen krever herved lønnsforhøyelse av følgende grunner !
· Jeg utfører fysisk arbeid, jeg går i dybden, jeg kaster meg hodestups inn i en hver oppgave.
· Jeg får aldri fri i helgene eller på offentlige hellidager.
· Jeg arbeider under fuktige forhold.
· … Jeg får ikke utbetalt overtid.
· Jeg arbeider under dårlig lys forhold med elendig ventilasjon.
· Jeg arbeider under høy temperatur.
· Arbeidet utsetter meg for vesentlig smitte fare.
    
 Kjære Penis  
· Etter å ha vurdert ditt krav og lest dine begrunnelser avslår vi av følgende grunner:
· Du jobber ikke åtte timers dag.
· Du faller i søvn etter en kort arbeidsperiode.
· Du trosser ofte instruksene fra øverste hold.
· Du holder deg ikke på din tildelte arbeids plass, men tar ofte avstikkere.
· Du tar aldri initiativet, man må presse og stimulere deg for å få deg til å yte noe.
· Du forlater arbeidsplassen heller til sjaskjet når skiftet er slutt.
Håper nå at vårt flotte samarbeid kan fortsette som før uten problemer…!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

9 thoughts on “Min lille kjære venn. Jeg skjønner deg godt, men…!

  1. Haha, har lest øverst før men svaret har jeg aldri fått med meg. :’)
    sv: Skal kose meg videre i dag, så får du gjøre det samme! :- )
    Tror aldri jeg kommer til å vokse av meg musikken til Avril, om jeg hører på sangene hennes er det som regel de gode gamle fra den tiden jeg var 9-10 år :- p

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top