Yess! Endelig! Gleder meg som bare det!

Postmannen er en snill mann og i dag kom han med en gavepakke fra Electronic Arts. For inne i pakken lå det nemlig tre spill. Det ene spillet har jeg ventet lenge på og gledet meg som bare det til. Spillet jeg tenker på er Crysis 2. Spillet hvor New York blir lagt i ruiner og du som helt skal redde byen fra et sant helvete. Bruke dine egenskaper  i drakten du har på deg og bekjemp fienden til det er du som står som den siste på tronen. Redd menneskeheten fra kollaps. Crysis 2 er et spill som er utviklet av Crytek og slippes til PS3, Xbox 360 og PC den 25. mars.

Du kan også se at Gamereactor som jeg jobber for har fått logoen sin og scoren på spillet på selve coveret og det liker jeg svært godt…

I tillegg til dette herlige spillet fikk jeg også The Sims 3 til 3DS og The Sims Medieval til PC. Så det blir litt spilling i tiden fremover!

Hva med deg – spiller du noe og hva spiller du spillene dine på?

Nedenfor kan du se et klipp fra Crysis 2!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Yess! Endelig! Gleder meg som bare det!

  1. Sv: Så gøy :)! Skjønnar det at du føler det blir litt “gammalt” no som du har testa det ut, men saken er at eg ikkje har spelt WoW i alle år. Eg begynte i fjor haust og har jobba meg oppover og nesten nettopp skjønt meg på det meste. Så blir litt vansklig å legge om når eg nettopp har fått skjønt meg på alt og har komt meg i gong på lvl 85. Men , takk :)! Blir eit vanskleg valg.
    Har ikkje høyrt om spelet Cysis 2, så må vel ta å sjekke det ut ! Spelar alt på data, og min gamle xbox som ligger heime hos foreldra mine

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top