Nintendos 3DS – en heftig spillkonsoll!

På mandag var jeg så heldig og få en 3DS fra Nintendo og jeg må si at jeg er mektig imponert over denne lille monstermaskinen. Grafikken og 3D-følelsen er helt unik. Når man snakker om 3D så tenker man at ting kommer ut av skjermen. For 3DS-en sin del så blir det motsatt. Det føles ut som om det er en stor boks bak skjermen, for selve grafikken kommer i flere lag og gjør det hele til en meget heftig opplevelse hvor spillene blir en drøm å spille.

I tillegg til dette kan 3DS-en ta 3D bilder hvor du også her får en dybdefølelse, du kan spille musikk på den, gå på internett med den og underholde deg med mye spennende.

I morgen lanseres 3DS her i Norge og da vil den koste fra overkant av 2000 kroner noe som ikke er så gale med tanke på hvilke egenskaper denne lille rakker’n har.

Nedenfor ser du samlingen med spill og maskin som jeg altså mottok på mandag.

Ellers blir det full jobbing i dag hvor jeg skal sende masse tilbud til kunder, ringe mange telefoner til inn- og utland og skrive flere planer. Hva står på planen for deg og hva har du gjort hittil?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Nintendos 3DS – en heftig spillkonsoll!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top