Du surfer på do!

Hehe, kanskje ikke, men hver femte danske surfer faktisk når han eller hun sitter og gjør sitt fornødne. Selvsagt det er sikkert fristende å gjøre det, for det er ikke noe moro å gjøre skjitarbeid og med surfing går jo tiden så mye fortere når man sitter der. I tillegg er det jo veldig kjedelig å sitte å sture bort på en vegg…

Hvor mange nordmenn som sitter og surfer på nettet under dobesøket tror jeg ikke er så ulikt danskene, for selv om ikke alle leser avisa på do, så er det nok fristende og ha med seg mobilen eller bærbaren mens man sitter på skåla. Selv prøver jeg å gjøre meg fort ferdig og tenker på å heller komme meg ut av stanken og ikke sitte på timesvis og surfe, lese eller hva det måtte være.

Hva tror du om denne undersøkelsen? Tror du at vi nordmenn er like ille som danskene eller er danskene unike når det kommer til dobesøk?

Nedenfor ser du et bilde over en aktivitet som også kan gjennomføres når man sitter og gjør sitt fornødne på doskåla…

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Du surfer på do!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top