Sulten etter fart? Shift 2 Unleashed!

Et av de bilspillene jeg gleder meg stort til i år er uten tvil Shift 2 Unleashed. Spillet ser hinsides bra ut og skal ble et av de meste realistiske bilspillene på markedet når det lanseres om ikke mange dagene til PC, PS3 og Xbox 360 den 31. mars. Selv elsker jeg bilspill og med mitt Logitech G27 ratt og pedaler med seks trinns girkasse og reverse, så kan ikke dette bli annet enn bra. Jeg har hunger for fart og med Shift 2 Unleashed vil jeg få dekket dette behovet! Gleder meg stort!

Nedenfor ser dere launchtraileren til spillet og se nøy på grafikken! Er ikke den bra så vet ikke jeg og kjenner allerede lukten av svidd asfalt! Rått og brutalt for å si det mildt!

Liker du bilspill eller holder det med tøffe biler i virkeligheten?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Sulten etter fart? Shift 2 Unleashed!

  1. Bilspill kan være rått, eller ha klasse (om vi skal dele opp bilspill-sjangeren)…
    Need for Speed: Hot Pursuit synes jeg holdt seg bra, samt at Gran Turismo 5 ikke er så verst det heller. Altså her har du et rått bilspill, og en med litt mer klasse.
    Men det som dro til det ultimate når det kommer til et rått bilspill er Split/Second! Det var sinnsykt!
    Vet ikke helt angående Shift 2 tho.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top