Vinn Sony Ericsson Xperia Play!

Jeg har ansvar over konkurransene på Gamereactor og i så måte legger jeg opp mange konkurranser i løpet av et år. I dag har jeg lagt opp en konkurranse hvor den heldige kan stikke av med den flunkende nye Sony Ericsson Xperia Play som slippes om ikke lenge. Spørsmålene er enkle slik at det skal være mulig for hvem som helst å delta og kanskje vinne denne lekkerbisken.

Ønsker du å delta i konkurransen, kan du gjøre det på Gamereactors nettsider

Lykke til for alle som prøver!

Bruker du å delta på konkurranser?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Vinn Sony Ericsson Xperia Play!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top