Nydelig låt som ligger høyt oppe på hitlista…

…i Tyskland. Faktisk ligger den blant de ti beste låtene på hitlista og jeg skjønner godt hvorfor så mange liker den. For i det siste har den stått på repeat hos meg.

Ellers har jeg vært borte siden i ettermiddag og vært ute i vedskogen. Kjørte veden med scooter slik at den nå er klar for frakt med bil. Det er utrolig hvor mange ganger veden skal varme før den til slutt havner inn i ovenen vinteren etter.

Hva synes du forresten om denne låta? Har du hørt den før?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Nydelig låt som ligger høyt oppe på hitlista…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top