Snåsamannen hjalp mamma!

Det er mange, mange tusen personer her i Norge som har hørt om han, fått hjelp eller vært i kontakt med Snåsamannen Joralf Gjerstad. Han har for mange vært en ufattelig kilde til både helbredelse og støtte i tunge situasjoner. Han er mannen jeg har mest respekt til her i verden og ser på han med enorm varm og god personlighet.

Da mamma fikk konstatert leukemi/blodkreft, tok hun kontakt med Joralf for å få hjelp. Selv om mamma døde, tør jeg ikke å tenke på all den støtten hun fikk av Joralf når hun snakket med han. Om det var han som sørget for at mamma levde lengre er nok ingen umulig, for hun ble alltid bedre etter å ha vært hos ham.

Vi opplevde også noe hvor Joralf hjalp oss og den eldste datteren vår. Da vi var i kirken og skulle motta fireårsboka, var hun veldig urolig og hun hadde slitt med magen en periode. Datteren vår reagert på diverse mat og hadde veldig vondt i magen og skrek ofte på grunn av det. Vi satte oss litt frem for å kunne se og noen rader bak oss satt Joralf. Plutselig reiste han seg og satte seg like bak der hvor vi satt. Datteren vår ble med et rolig og etter den dagen var alle problemene med magen borte. Hun ble som en helt ny person og dette beviser at Joralf har evner som er utrolige.   

Joralf er en stor person som har brukt sin medmenneskelighet og egenskaper på personer som har hatt det vondt. Han har helbredet, gitt de håp og varme. Med sine hender ga sin utråling og mamma kunne fortelle at hun mange timer etter et besøk kjente en intens varme i kroppen.

Han har helbredet mange tusen personer og for meg er han en unik person som jeg er stolt over å ha her på Snåsa. Han har gjort livet til veldig mange mye bedre og man kan undre over hvor han får all den kraften sin i fra.

Det finnes mange personer med spesielle egenskaper og som kan helbrede, men ingen har klart å helbredet så mange og påvirket så mange liv med sine egenskaper som Joralf har gjort. Derfor er det som en takk for den støtten han var for mamma at jeg skriver denne bloggen. En hjertelig takk til deg Joralf og ønsker deg lykke til videre!

I disse dager har det også blitt utgitt en bok som heter så enkelt som “Snåsamannen” og her har forfatter Ingar Sletten Kolloen fulgt med Joralf på nært hold over en periode og i boken kan vi lese biografien om Joralf og hans evner. Dette er en bok jeg i alle fall skal kjøpe og lese, for det er mange historier som jeg har hørt om og som jeg gjerne vil lese enda mer om.

Hva med deg? Hva kan det komme av at noen mennesker har helbredende evner som f.eks Joralf Gjerstad? Hvordan er det mulig? Ligger det noe logisk forklaring bak evnene eller er det rett og slett ved Guds hjelp at han kan helbrede og hjelpe andre mennesker? Har noen av dere hørt om “Snåsamannen”?

Fotoet er fra Scanpix!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Snåsamannen hjalp mamma!

  1. Jeg har hørt om snåsamannen 🙂
    Har lenge hadt lyst å dra til han for å høre om han kan hjelpe meg, men nå er det nok for sent :/
    Det er så fantastisk att vi har æren av å ha slike medmennesker 🙂

  2. Alle som følger med burde ha hørt om snåsamannen snart. Hvis ikke har man rett og slett ikke vært tilstede i hverdagen! Han er en ufattelig bra kar av det lille jeg har lest om han og sett av han på tv. Er veldig glad for at det finnes slike mennesker som han her i verden!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top