Kjenner du meg? Ikke, lær mer om meg her!

Som dere vet jobber jeg på Gamereactor og har gjort det siden våren 2001 og i Gamereactor har jeg vært med på mye spennende. Akkurat nå er jeg annonseselger der i tillegg til at jeg prøver å være aktiv på andre områder og skriver blogger som aldri før det. Noen av bloggene som jeg har lagt opp her, har kommet fra bloggene mine på Gamereactor.

Jeg er også så heldig og ha mange lesere av bloggen min her på blogg.no og mange av dere kjenner meg sikkert ikke så godt og på redaksjonssidene på Gamereactor kan dere lese litt om mine meritter og her er en kopi av det som står der samt bildet av meg…

Bernt Erik Sandnes

Bernt Erik Sandnes – Annonseselger

[email protected] | Send PM

Snakkesalig annonseselger fra skogen. Skogen, ja. Han bor i en liten trehytte langt ute i skogen, hvor han slurper kaffe og selger annonser. Bernt får gjort mer på ett kvarter enn Jack Bauer rekker på en hel sesong av 24. Med fire små barn løpende rundt i huset, gjelder det å ha tingene sine i orden… I tillegg er han en av verdens beste med sniperen sin i Battlefield 2142. Også rekker han å blogge her på siden også. Ved siden av jobben. Og barna. Hva var det vi sa? Bernt Bauer?

  • Alder:38
  • Lengde:182 cm
  • Vekt:92,5
  • Spesialitet:Elsker strategiske spill og Battlefield
  • Jobbet i Gamereactor siden:April 2001
  • Største styrke som skribent:Skriver mye…
  • Største svakhet som skribent:Skriver kanskje for mye…?
  • Beste spillminne:Last Ninja 2 til Commodore 64
  • Mest leste tekst:Releaseliste for nov./des./jan.’06-07
  • Siste publiserte tekst:Test: Ozone Radon 5K Gaming Mouse
  • Antall publiserte tekster:16034
  • Er avhengig av:Gamereactor og min familie
  • Drømmer om:Det perfekte spillet!
  • Liker ikke:Uferdige spill
  • Fem favorittspill:
    1. Battlefield: Bad Company 2
    2. Mafia II
    3. Starcraft II: Wings of Liberty
    4. Mass Effect 2
    5. Crysis 2
  • Fem favoritproducenter:
    1. Electronic Arts
    2. Dice
    3. Codemasters
    4. Creative Assembly
    5. Ubisoft
  • Fem favorittfilmer:
    1. Titanic
    2. Ace Ventura
    3. Alien – den åttende passasjer
    4. Full Metal Jacket
    5. Avatar
  • Fem favorit-TV-serier:
    1. Big Bang Theory
    2. 2 1/2 Men
    3. Lost
    4. C.S.I.
    5. Grey’s Anatomi
  • Fem favorittskiver:
    1. Full Metal Jacket – Soundtrack
    2. Starship
    3. Snow
    4. Soul Asylum
    5. Vømmøl – Det beste!
  • Fem favorittbøker:
    1. Kanonene på Navarone
    2. Stephen Kings – IT
    3. Hardy Guttene
    4. Bernt’s Hvordan spille mer
    5. Ringenes Herre
  • Favoritord:Kos deg!
  • Favoritkaraktär:Mario
  • Verdens dårligste spill:Kan ikke huske noen nå!
  • Favorittmat:Taco
  • Hobby:Frimerker, kom skal du få se!
  • Favorittsport:Badminton / Fotball
  • Motto:”Bedre føre var enn etter snar…”

da håper jeg du hår fått enda mitt mer innblikk i hvem jeg er og hva jeg liker m.m. og i tillegg til Gameractor så har jeg også mange andre jern i ilden og jobber hele tiden for at verden skal skjønne at spilling faktisk er en positiv greie og ikke noe nerder driver med.

Så nå som dere vet hvem jeg er, så hvem er du som leser bloggen min?

Her er en låt jeg synes er bra!

 

 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Kjenner du meg? Ikke, lær mer om meg her!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top