Endelig freeeeedag + kakeblogg!

Endelig er det fredag og det skal søren meg bli godt med helg. Familien gleder seg som bare det, for i morgen har vi bedt inn til bursdagsfeiring for Malin (blir 3 år) og Silje (blir 13 år). Selvsagt blir det også kaker til dette selskapet og kjenner jeg madammen rett blir det nok litt av en kake. Akkurat nå sitter hun og planlegger kaken ned til den minste detalj og Malin får denne gangen sitt ønske oppfyllt når det kommer til kake. Hvilken kake det er snakk om vil jeg ikke si, men dere skal alltids få se den når den tid kommer.

søndag skal både jeg og Silje på fotballtrening og begge gleder seg stort til det. Selv om jeg vet at kroppen kommer til å føles mørbanket ut etter treningen, så har jeg så godt av det.

Hva skal dere for noe i helgen? Har dere noen planer?

Nedenfor ser dere kaken Malin fikk til sin to års dag…









Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Endelig freeeeedag + kakeblogg!

  1. Flinke,flinke damen:)
    Hun bør virkelig selge å tjene penger på dette for hun er super proffosjonel. God helg til dere begge to.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top