Facebooks sider…

Selv er jeg veldig glad i Facebook og treffer veldig av mine mange venner der. Helt siden den ble lansert, har jeg vært fan av Facebook og liker hvordan man kan bruke dette sosiale mediet. Selvsagt finnes det en del som ikke er bra med Facebook og da tenker jeg på alle de viruslinkene, men foruten det har jeg mye psoitivt å si om Facebook.

Hvordan er det med deg? Bruker du Facebook til daglig eller holder det i massevis med Blogg.no eller andre sosiale nettsider? Hva liker du best med Facebook?



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Facebooks sider…

  1. ææææ…addiction!! d e vel d e like MINST….men d å kunne hold kontakt me venner å familie etter e flytta fra alt å alle e vel d beste….pluss d å møte nye folk selvfølgelig ^^,

  2. Eg brukar facebook dagleg. Det er eit must for å få med meg kva mine nærmaste gjer og får å halde kontakta med slektningar i Chile. Ellers er det ein gøy måte å få tak i folk på 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top