Sorry is all I can say + hot or not!

Jeg må bare krype til korset og beklage med deg jeg kan. For i det siste har det vært så enormt travelt og jeg har søren meg ikke hatt tid til å skrive blogger eller være aktiv på blogg.no. Selv om jeg vet at tiden fremover også blir vedlig travel med bokskriving og min egen deadline. Så skal jeg i alle fall prøve å være med her. Da vil det blir både blogger og kommentarer fra meg.

Her en låt jeg nå for øyeblikket hører på og synes den er råbra -> http://youtu.be/cNA6_nkQXqk 

Hva synes du?

Ellers har vi vært på oppdrag i dag med Josefine på Coop Marked og i morgen skal dere få se noen bilder fra denne flotte opplevelsen hvor det ble delt ut masse premier til mange tusen kroner.

Nedenfor ser du en rekke t-skjorter og hvilke av disse liker dere best og hvilken skal jeg gå med på mandag?

Hva har dere gjort hittil i helgen?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

7 thoughts on “Sorry is all I can say + hot or not!

  1. Men du. Mulig du allerede vet dette, men det går an å svare på kommentarer på din egen blogg. Du trykker der det står kommentarer, og så kommer det opp svar under 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top