Buzz Jr. Dinos – Artig, artig, artig!

Jeg er stor fan av Buzz-spillene og spesielt Buzz Junior-serien. Vi har fått alle Buzz-spillene og for hver gang jublet barna. Spillet vi sist spilte var Buzz Jr. Monster Rumble og her har vi hatt våre meget artige runder hvor jeg i noen av spillene er uslåelig. Barna selv spiller selvsagt mer enn oss voksne og det får de premiert med å slå oss noen ganger.

Det nye spillet som nå stod klar til i Playstation 2-maskinen var Buzz Jr. Dino Den. Et spill som omhandler fire søte, små dinosaurunger. Nytt i dette spillet er muligheten til å spille på lag, det vil to mot to og dette falt virkelig i smak og her ble deg guttene mot jentene hvor vi klarte å trekke det lengste strået. Et av de små spillene som jeg virkelig slo til på var hvor vi i en dam skulle skubbe hverandre ut av dammen. Spesielt moro var det å få ut madammen og jeg hadde et par latteranfall påfølgende med tårer i øynene.Selv om vi lever i en travel hverdag, forsøker familien selvsagt å få spilt Buzz-spillene og gud bevare meg vel så moro spillene er. Alle spillene har sin sjarm og alle i familien digger spillene. Det beste spillet i serien er uten tvil Buzz Junior Jungle Party. 

For de av dere som digger Buzz Jr. så finnes det en egen nettside for spillet og den finner dere her:

Buzz Junior!

For familier som er på utkikk etter spill for hele hurven, velg Buzz-spillene. Spillene gir moro for alle og jeg kan love dere spennende, artige og underholdende kamper hvor latteren sitter løst. Jeg er hekta og denne gangen har vi spilt Buzz Junior Dino Den som også finnes til Playstation 2! Nok et spill for hele familien!

Har dere noen favorittspill i familien eller som du er ekstra glad i?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Buzz Jr. Dinos – Artig, artig, artig!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top