Stort savn!

I livet opplever vi å miste noen av våre kjære om det er i nær familie eller venner. I 1994 mistet jeg min mor som døde av leukemi. Hun kjempet tappert til siste slutt og jeg var på Rikshospitalet i Oslo da hun sovnet stille inn. Jeg var kjempeglad som kunne være der sammen med henne og ta farvell med henne på en fin måte. Gi henne mange klemmer mens tårene kjempet seg ut i hopetall.

Tiden etter dødsfallet var veldig tung og det bygde seg opp et meget stort savn. Minnene sitter fortsatt den dag i dag og jeg kan faktisk høre stemmen hennes inn i mitt hode. Jeg har drømt om henne mange ganger og hvor jeg har våknet opp med tårer i øynene. Inn i mellom bruker jeg musikk som en del av terapien og som igjen gir meg gode minner. En av låtene som virkelig har satt seg hardt inn i hjerterota er “Det fine vi hadd sammen” med DDE. Den låta er nydelig og jeg får frysninger hver gang jeg hører den.

Har du noen spesielle låter/filmer eller ting som du forbinder med spesielle opplevelser?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

6 thoughts on “Stort savn!

  1. Så trist! Kjempefin sang dette her!
    Har en sang som heter Like A Rose av Dj Cammy som minner meg om Hamsteren min
    Som døde på ulykkesdagen fredag den 13 i 08 eller 09!
    Det er jo bare en hamster som døde, men jeg var utrolig glad i han
    og lekte med han hver dag, så jeg ble jo lei meg da han døde!

  2. Rørende innlegg! Tror ikke jeg har noen sang som minner meg om noe trist, men endel som minner meg om fine stunder med kjæresten min… Ha en fortsatt fin påske:)

  3. Vel…sender en klem i din retning!
    Sitter her å tårene triller mens jeg tenker på det mennesket jeg mistet som var meg nærmest – mormoren min. Teksten var bare nyyydelig!!
    Tenker mye på henne nå,brukte bestandig å dra på turer,hytteturer,ja rett å slett ALLTID finne på noe. Å spesielt på våren…føler et tomrom etter henne ja..ikke mye som kan fylle det…
    Men de har det bra der de er nå – hvem vet,kansje de er der den dagen det er vår tur? De passer nok på oss fra der de er ;)!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top