Imponerende brukere!

Jeg er mektig imponert! “Skribentene på Gamereactor er helt utrolige! Regner med at dere fortsatt ikke vet hva jeg tenker på. For ikke så veldig lenge siden kjørte vi i Gamereactor gang en stor konkurranse og det var sjefens sjøl som klippet snoren til dette herlige inititiativet. Det jeg tenker på er selvsagt medlemsomtalerkonkurransen. For etter å ha sett på ALLE bidragene som har kommet inn er jeg ufattelig imponert.

Brukerne våre skriver meget godt og det er en fryd å lese omtalene. Ikke bare kan gjengen mye om spill, men dem har også en meget bra spillforståelse som jeg ikke har sett maken til. Dette bevises over alle de gode omtalene som har blitt skrevet av brukerne våre.

For å hedre alle dem som skriver medlemsomtaler, kommer jeg til å linke flere av tekstene til min Facebook-profil. Noe annet skulle søren meg bare mangle. For jeg bøyer meg i støvet for omtalene og er evig takknemlig for å kunne være en del av dette.

om du liker å skrive medlemsomtaler, så kom deg inn på Gamereactor, kast deg i gang med konkurransen og skriv om et spill du liker/ikke liker og legg den opp på medlemsanmeldersiden, så kan alle brukere få dele sine meninger om spill.

Tusen hjertelig takk til PacSackBoys flotte omtale av Heavy Rain!

Kommer du til å skrive omtaler og hva synes du om de omtalene som allerede har blitt skrevet?

 
Jeg vil også beklage at jeg ikke har vært så aktiv her på Blogg.no, men påsken og familiekos har gjort sitt til mitt fravær. Håper dere tilgir meg for det!
Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top