Frustrerende frustrasjon!

At onlinespilling kan være så variabel kan man ikke krangle på, men i går opplevde jeg noe som frustrerer meg noe enormt. Som dere for lengst vet, så spiller jeg “mye” Battlefield 2142 og startet med spillingen etter at barna var i seng. Den første runden gikk ikke så aller verst og havnet blant de ti beste som sniper selv med veldig høy ping (over 130). Problemet med høy ping er at du ikke kan skyte noen som løper, for når skuddet ditt kommer frem så er personen du skulle ha skutt for lengst fjernet seg. Dette er også veldig irriterende, spesielt når man med sniper-riflen baserer mye av skuddene på personer som befinner seg langt unna.

kom jeg til en runde jeg egentlig ikke burde ha snakket så mye om… Jeg spilte elendig og hadde faktisk en av de verste rundene mine i Battlefield 2142. Jeg ble tatt ut hele 13 ganger mot at jeg klarte å selv å skyte 3. Tenk det – 3 mot 13 i K/D (kill/death ratio). Denne runden var så frustrende at jeg var nær på å gi opp spillingen for kvelden. Men så tenkte jeg – “okei da sjø – en runde til”. Runden etter begynte veldig godt og klarte å ta ut fem personer på fem skudd (headshots). Jeg fortsatte å spille godt og da jeg måtte gi meg, lå jeg blant de fem beste.

Det som er merkelig synes jeg, er at det kan variere så ufattelig mye fra runde til runde – hvordan er det mulig? Nettopp derfor tror jeg onlinespilling er så spennende å spille, for man vet liksom ikke hvordan det går fra runde til runde, gang for gang, dag for dag.

Hva med deg – har du opplevd noe lignende?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Frustrerende frustrasjon!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top