What’s up with the hair dude…?

Mitt hår er blitt litt for langt til å holde seg sveisen om morgenen når man står opp. Det er som å se et piggsvin hvor håret stritter til alle kanter. Skal ikke jeg klippe meg, så vet ikke jeg eller som jeg bruker – barbere bort mesteparten slik at det er en halv centimeter igjen. Det er madammen som klipper meg og akkurat nå føles håret ut som om det lever sitt eget liv. Har ikke noen form for kontroll. Den eneste måten å få kontroll er å dra skalpen under dusjen. Da først kan det formes til det jeg vil, men uten en dusj er jeg fortapt til livet med halveis krøller hvor håret bølger seg til alle kanter mens hårstråene konkurrerer om å komme lengst ut i lufta.

Hvordan er det med deg – lever håret ditt sitt eget liv om morgenen, eller holder du styr på det?

Heldigvis står ikke håret ut slik som på bildet og det er ikke like hvitt heller, men det føles nærmest slik ut når jeg står opp om morgenen…

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

9 thoughts on “What’s up with the hair dude…?

  1. Håret mitt er egentlig ganske ødelagt etter at jeg har slippi x antall venner løs på det med farge å saks, så har det største dilemma er vell om jeg skal farge det tilbake til blond og spare det ut også farge det rosa igjenn, men på en annen side vill jeg fortsette å ha rosa hår. *luksus problem*

  2. Har langt hår så har ikke det problemet. Mitt problem er at jeg har så mye fall i håret og vil helst ha det glatt hele tiden. Men har ikke alltid tid til å strekke det før jeg løper ut dørene og da ser jeg ganske vill ut på håret jeg også skal jeg si deg. Du får ta deg en vårklipp nå da:) Ha en fin dag min venn.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top