Brink – rett og slett helrått!

Et av de spillene jeg gleder meg til i år er uten tvil Brink Spillet ser meget heftig ut med massive eksplosjoner, karismatiske karakterer og sist men ikke minst så lover utvikleren Splash Damage action for alle penga. Jeg gleder meg og her er en trailer som viser litt hva vi gamerea har i vente.

Brink slippes til PC, Xbox 360 og Playstation 3 fredag 13… mai! Håper inderlig ikke at det betyr uflaks for spillets lansering og at spillet selger som bare det.

Om du vil lese mer om spillet, så kan du det HER 

Hva tror du, noe for deg eller?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Brink – rett og slett helrått!

  1. SV: Takk! Ja, han spiller gjerne.. Men (heldigvis) ikke så mye nå som før.. Gikk mest i ps2 og bilspill.. Og Grand Teft Auto (det var litt “gøy” å se på, hehe!). Nyeste han kjøpte seg var et pcspill som det fulgte med en actionfigur.. Han har spilt på nett med broren sin også med et sånt skytespill.. Husker ikke hva det heter.. Jeg har kun hatt dilla på tetris og The Sims (for sikkert 10 år siden, da det ikke var så avansert som nå, hehe!)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top