Fisk er godt til middag!

Selv har jeg ikke  vokst opp med å spise altfor mye fisk og det ble langt i mellom skikkelige fiskemåltider. I militæret fikk vi servert fisk, men der var fisken heller dårlig tilberedt og vi faktisk opplevde at hodet på fisken fortsatt satt på når den ble servert. Det hele så slettes ikke delikat ut.

Jeg har med andre ord ikke spist så altfor mye fisk under min oppvekst, men nå vet jeg å sette pris på fisk og spesielt når den blir skikkelig lagd. Fiskefilete rullet i hvetemel, pepper og salt, stekt løk, agurksalat og poteter er himmelsk. Fisken har vi fått av svigerfar som hvert år drar til Lofoten og Svolvær for å fiske. Madammen lager de utroligste måltider med fisken vi får og vi er kjempetakknemlig for at vi får så fin fisk fra svigerfar. Med den gode fisken blir det en del fiskemiddager i tiden fremover.

Hva skal dere har til middag i dag?

Her er fatet dandert opp. Så dette der godt ut?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Fisk er godt til middag!

  1. Ser veldig godt ut ja! 🙂
    Enkel middag på meg idag, salat med agurk, tomat, mais, fetaost, cottage cheese og tunfisk + rømmedressing 😉 Enkelt og utrolig godt! :b

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top