For en hangover!

Heldigvis er jeg ikke av den typen som drikker så enormt mye og det er sjelden jeg havner i skikkelig hangover. Faktisk drikker jeg kanskje maks tre til fire ganger i løpet av et år. Det hele kommer nok av at jeg begynner å bli “gammel” og da tåler jeg ikke så mye og vil nok kategoriseres som veldig billig i fylla.

Er det en film jeg gleder meg stort til, så må det være Hangover 2 som har premiere på norske kinoer den 27. mai. Den første filmen var kjempebra og veldig humoristisk. Nå er altså oppfølgeren snart her og jeg gleder meg som bare det.

Mer informasjon om filmen: 

I Hangover 2, oppfølgeren til elleville The Hangover fra 2009, stikker kompisene fra utdriknigslaget i Vegas til Bangkok for å feire bryllupet til Stu.
Etter det drøye utdrikningslaget i Las Vegas er Stu lite sulten på å ta nye sjanser. Han satser på et ryddig opplegg, planen er en neddempet lunch med kompisene i forkant av vielsen.

Men hvem sa at ting går som planlagt? Det som skjedde i Vegas forblir i Vegas, mens det som skjer i Bangkok – det er bortenfor hinsides, langt unna det noen av gutta kunne forestille seg.

Hangover 2 er regissert av samme fyr som sist, Todd Phillips. I rollene møter vi Bradley Cooper, Ed Helms, Zack Galifianakis, Justin Bartha og Ken Jeong.
 
Ønsker du mer info om filmen, så finner du det HER!

Har du sett Hangover og kommer du til å se Hangover 2 når den kommer på kino?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “For en hangover!

  1. Uff, virkelig hangover er ille, gitt. Ikke så ofte jeg drikker heller – og dermed er hangoveren lettere å terge på seg, hehe 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top