Noen har blitt myrdet!!!

I alle fall er dette en viktig del i det kommende L.A. Noire hvor du som spiller skal leke detektiv og finne ut av diverse ulumskheter som har skjedd. Handlingen tar deg med til den mørke underverdenen i Los Angeles på 1940-tallet hvor du får oppleve en unik og banebrytende kriminalthriller i form av et spill.

Du spiller LAPD-detektiven Cole Phelps som kommer opp i en rekke grufulle saker inspirte av virkelige lovbrudd som har blitt begått i etterkrigstiden i Los Angeles. Spenning, intensitet og komplekse historier fører deg til oppklaring i en rekke voldssaker. Sjekk ut hver og en av de mistenkte for finne ut hva som har skjedd i de forskjellige sakene, for så å skaffe deg ledetråder. Du kan faktisk se via en MotionScan-bevegelsesteknologi om hvem som lyver og hvem som ikke gjør det. Du får i spillet også oppleve hvordan det er å være politi i den mest korrupte perioden i Los Angeles historie.

For å løse mordgåter, må du bruke en rekke teknikker som å forfølge mistenkte, avhøre personer, lete etter ledetråder. Titt og ofte havner du i massive nærkamper og skytedueller som gjør at spenningen er til å ta og føle på i spillet.

L.A. Noire slippes til Xbox 360 og Playstation 3 den 20. mai og jeg gleder meg som bare det til å leke detektiv. Det er Rockstar Studios som faktisk utvikler spillet og de er kjente for blant annet Grand Theft Auto-seroen og Sist men ikke minst Red Dead Redemption.

 Liker du detektivspill eller er det andre sjangere som frister mer?

  

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Noen har blitt myrdet!!!

  1. Jeg er ingen spillfantast, men akuratt dette spillet du presenterer her har jeg også lest om, og ble nysgjerrig på!! Så ,da, at det enda ikke har kommet ut, men det er ikke så lenge til.
    Tror det samme som deg at det er et ganske så kult spill. Mange spennende elementer, i dette spillet som virker BRA:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top