Pass deg for dypet!

En av de filmene jeg mer enn gjerne kunne ha tenkt meg og sett er uten tvil Sanctum som nå i disse dager går på kino. Jeg har sett flere trailere fra filmen og med at jeg også vet at det er James Cameron som står som produsent, så må filmen være bra. Om ikke noen bjeller ringer når jeg nevner James Cameron, så kan jeg nå nevne filmer som Titanic, The Terminator, Terminator 2, Tha Abyss, Aliens og Avatar. Dette er filmer som James Cameron har stått bak og som jeg liker meget godt. 

er altså en ny film på kino av denne stjerneprodusenten og hvor handlingen foregår i dype, dype grotter langt under jordens overflate. Bare traileren frister noe innmari til å se filmen samt denne beskrivelsen;

I det episke 3d-eventyret Sanctum legger et lag av profesjonelle dykkere ut på en uforglemmelig og livsfarlig ekspedisjon under havets overflate.

Dykkernes mål er verdens største, vakreste og samtidig minst tilgjengelige undervannsgrotter. Men en tropisk storm tvinger dem dypt inn i det innerste av grottene, og teamet må bekjempe livsfarlige vannmasser, dødelig terreng og dypt gripende panikk i sin jakt på en ukjent fluktrute tilbake til havoverflaten.
 

Mesterdykkeren Frank McGuire har utforsket Stillehavets Esa’ala-grotter i månedsvis. Men når hans planlagte tilbaketrekning fra dypet ender på grusomt vis, tvinges Franks dykkerlag til å endre planene radikalt, under særdeles dramatiske omstendigheter.

 
Høres dette spennende ut og er Sanctum en film du ville ha sett?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Pass deg for dypet!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top