Call of Duty: Modern Warfare 3 Teaser!

Et av de mest etterlengtede spillene som lanseres i år er uten tvil Call of Duty: Modern Warefare 3. Selv elsker jeg Call of Duty-serien og har brukt på hundrevis av timer på spillene. Det har lenge gått rykter om at Modern Warfare 3 er på tur og at det er utviklere fra tidligere Infinity Ward, Sledgehammer samt Raven Software som skal stå bak oppfølgeren til det meget populære Modern Warfare 2.

I dag kommer et bevis på at det virkelig er noe på gang og at Call of Duty: Modern Warfare 3 er under utvikling. For nedenfor kan du se den aller første traileren fra spillet og jeg kan ikke si annet enn at jeg er spent på hvordan dette spillet blir. Som du kan se av traileren, så ser du en tysk by raseres og hvor bygninger som kollapser. Det blir i alle fall spennende og se og under årets E3-messe som går av stabelen i Los Angeles i juni vil vi garantert kunne høre og se mer om spillet.

Gleder du deg til Call of Duty: Modern Warfare 3? Jeg gjør det og ser frem til spillet som lanseres til PS3, Xbox 360 og PC i løpet av november.

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Call of Duty: Modern Warfare 3 Teaser!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top