Frokost hos Tiffany’s!

Jepp, så er det søndag og hva er vel mer naturlig med en skikkelig frokost før dagens gjøremål står for tur. Herlige søndag og i morgen blir det fullt kjør med å gjøre klart til 17. mai. Med fire barn som skal styles og gjøres klar blir det som sagt veldig mye å gjøre i tillegg til at en selv også skal se sånn noenlunde ut. Så stryking av klær står da blant annet på menyen.

Er det flere som må bruke morgendagen på å tenke ut hvilken outfit man skal bruke på den store dagen?

er det heldigvis ikke 16. mai og med det vil jeg ønske alle sammen en riktig fin søndag og det gjør jeg med denne låten som lenge lå på hitlistene verden over…

Liker dere låten?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Frokost hos Tiffany’s!

  1. Slipper heldigvis å tenke på hva jeg skal ha på meg på 17 mai, skal nemmelig bruke bunaden jeg fikk av bestemor, så da er egentlig alt klart, må bare huske på å prøve den i kveld, så jeg faktisk ved den passer 😛

  2. Har 4 barn jeg også så det er mye som skal finnes frem. Og nå ser jeg at mye av det som de hadde i fjor er for lite. Ha en fin dag videre Bernt Erik:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top