Konkurranse!

Dessverre lurte jeg dere litt med overskriften, men når jeg skriver konkurranse, så mener jeg konkurransen jeg og Silje har på blogg.no. Målet hennes er å slå meg og få flere lesere, noe jeg tror hun klarer på sikt. Selv synes jeg det er sunt med konkurranse og det gjør at vi begge må prestere.

At Silje skrive gode blogger kan jeg ærlig innrømme og i dag havnet hun på andreplass på blogglisten i Snåsa og det er jeg veldig stolt av. Bloggen hennes har blitt veldig populær og blir lest av veldig mange og det liker jeg veldig godt, selv om hun før eller siden kommer til å få mange flere lesere enn meg!

For å snakke om en annen konkurranse og at det er sunt med det, så tenker jeg spesielt på årets store dyst mellom Call of Duty: Modern Warfare 3 og Battlefield 3. Dette kommer til å bli bikkjeslagsmål fra begge sider og spenningen er stor om hvem som trekker det lengste strået av EA eller Activision. Jeg venter med stor spenning på Battlefield 3 og gleder meg vel mest til det spillet, men jeg er også veldig interesert i å vite mer om Call of Duty: Modern Warfare 3 å hva det har å by på. For de andre spillene har jo vært gode og innholdsrike.

Liker dere konkurranser hvor dere konkurrerer mann mot mann eller dame mot dame? Jeg er konkurransemenneske og liker selvsagt å vinne, men skulle jeg tape, så har jeg i alle fall prøvd så godt jeg kunne!

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Konkurranse!

  1. Hmm… Jeg kom ikke inn på lenkene dine. Jeg konkurrerer med meg selv når det gjelder bloggen, jeg 😉 Sjekker statistikken og lager meg noen mål. Noen ganger må jeg begynne på nytt, men da settes det nye mål. Ønsker deg ei fin uke! Nå kommer mannen min snart hjem <3

  2. sv: om du kødde med meg nå 😮 Eg elske sniper 😀 pawn dead :p jaja selvfølgelig så skal jeg kjøpe den 😀 Liker veldig godt battlefield 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top