Vurderer du silikonpupper?

Om du gjør det, så ikke gjør det slutt med kjæresten din like etter at silikonpuppene er på plass. I disse tider pågår nemlig en rettssak hvor nettopp dette har skjedd. For like etter at puppejobben var gjennomført, gjorde damen det slutt med mannen. 

Etter litt frem og tilbake endte det hele opp i forliksrådet og hvor mannen gikk rettens vei for å kreve pengene tilbake for puppene med mer. I første runde vant ikke mannen frem, men den siste runden i tingretten. Nå vurderer damen om hun skal anke dommen hvor hun er pålagt å betale tilbake til sammen over 50 000 kroner til mannen.

Så dagens lærdom blir da -> om du vurderer å anskaffe deg silikonpupper, ikke gjør det slutt med kjæresten din like etterpå eller vær så smart å betale for puppene selv…

Disse var nå vel i største laget eller hva?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Vurderer du silikonpupper?

  1. Jeg har fine bryster nok jeg, neida..hehe
    Pupper er veldig flotte, men det var litt drøyt…så sillikon pupper er litt sån Wasted of life 🙂
    sv; jo takk for det

  2. dette var ekkelt…. det er fin med litt store men ikke såppas store… det var faktisk ekkelt

  3. det var ekkelt: Totalt enig der ja. Ikke noe annet å si der. Av å ha slike store pupper, så må man jo få vondt i ryggen også. Nei, alt med måte sier jeg nå bare 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top